nuffnang

Friday, January 13, 2012

Eh, ingat senang ke nak kurus ha? !



Assalamualaikum dan selamat hari Jumaat.



*Ini adalah entri pendek*



Untuk pengetahuan semua, saya sedang dalam proses menurunkan berat badan bersama-sama rakan saya yang lain. Doakan saya kurus ya! heheh. 

Puasa sunat Isnin & Khamis pun elok jugak buat kan? dapat pahala & dapat bersih perut kita jugak :)


MARI BERSENAM.



Ahaa..so true, right?

Nota Jari: Ni semua gara-gara cuti akhir semester lepas yang panjang dan saya pula hanya duduk di rumah menternak lemak haha. Ohh satu lagi, inspirasi daripada Aizat juga. 

10 comments:

::WafaIrdina:: said...

betol 2 ...membina badan di kala cuti..ain pun skunk lam misi nk dptkan blek berat bdn yg dulu..plus xde wit..incik elaun xtw lagi nk masuk ble..hehehe..

pe pun..mkn untuk hidup!!hee...wish ur luck..

athirahmazlan said...

@WafaIrdina: Wahh yeke ain? jom2 jogging pun bolehhh.. samela ngn tirah tengah tggu elaun jugak nih. Thanks! :)

*Ain blajar katne?

FAIZ FAKHIRIN said...

senang jer, bykkan makanan yg anti oksida tnggi...msti lmbt naik berat bdn...hehe

athirahmazlan said...

@FAIZ FAKHIRIN: Ohh yeke,..thanks faiz ! nanti trah cuba ya!

EFEO said...

mahu jogging sme2. huhu. tp skrg ni ttbe kelab memanah wt training stiap hri stat kul 5 ptg. pnat wo kne jog keliling tapak perhimpunan 5 kali pusing. mahu pengsan jgk kat situ.

EFEO said...

mahu jogging sme2. huhu. tp skrg ni ttbe kelab memanah wt training stiap hri stat kul 5 ptg. pnat wo kne jog keliling tapak perhimpunan 5 kali pusing. mahu pengsan jgk kat situ.

lynnz said...

wow, saya pun nk kurus! haha, kalau sy balik ekgi nmpok sy makin kurus, tegur2 la ea.

tp kalu nmpok makin berisi, jgn tegur, snyap2 je ea...hahahahaha!

miss u!!!! dopsabo nk balik.heee

athirahmazlan said...

@EFEO: Hehe tula..hari tu jumpa adni& the geng tengok2 Ah xdak pun,..tapi kannn..macam best je tengok budak sk ipg memanah,rase mcm nak masuk jugakkk hehe

@ lynnz: Hahaha okeh2! nanti saya tengok awok gane ekk. IMYT!!!!!!!

EFEO said...

athirah: ley je masuk. jom la join. cuba tnya fatin pj. dia pengerusi kami ;)

athirahmazlan said...

@EFEO: Orait..nanti tirah tanya.thanks! :)