nuffnang

Tuesday, November 6, 2012

Tahukah anda?



Assalamualaikum dan selamat hari Selasa!

Tahukah anda yang saya dah nak habis exam? 
Tahukah anda bagaimana perasaan saya sekarang?
Tahukah anda apakah rancangan cuti sekolah saya?
Tahukah anda saya sudah lama tak makan puding buih?
Tahukah anda saya dah xde roomate semester depan? 
Tahukah anda yang saya sudah lama tak bawak kereta?
Tahukah anda bahawa paper exam pada esok hari agak payah?
Tahukah anda apakah yang saya lakukan pada pagi tadi?
Tahukah anda saya buat satu lagi entri merapu?



Her her her.


9 comments:

yeb :D said...

amboi bijak nye animation... hahahaha pkai software ape wat?

yeb :D said...

amboi bijak nye animation... hahahaha pkai software ape wat?

ad said...

Waalaikumussalam dan selamat hari Selasa!

Tahukah anda yang saya dah nak habis exam?
TAU, same ler kiterr...
Tahukah anda bagaimana perasaan saya sekarang?
TAK TAW, bagi tau lerr..hehhe
Tahukah anda apakah rancangan cuti sekolah saya?
TAK TAHU jugak..T.T
Tahukah anda saya sudah lama tak makan puding buih?
TAK TAW TAK TAW TAK TAW...grrr!
Tahukah anda saya dah xde roomate semester depan?
KECIAN, rumet lari lettew..hhehehe
Tahukah anda yang saya sudah lama tak bawak kereta?
xda sapa suh awak tak bawak kete..
Tahukah anda bahawa paper exam pada esok hari agak payah?
saya lagi susah kott..
Tahukah anda apakah yang saya lakukan pada pagi tadi?
BAngun tido x bace doa trus p ambik wuduk nak smayang subuh dinasor..XD
Tahukah anda saya buat satu lagi entri merapu?
saya pun jawab merapu..
dahdahdahdahdah!
TAK NAK TAHU PAPE DAH! sekian..hahahhaa

athirahmazlan said...

Yeb: haha biase je ni. pakai photoscape je. masuk2 gambar pastu pup! gerak2 la dia..hihi

athirahmazlan said...

Ticer dalila: haha i bangun awal hari ni hokeyyy...semangat nak study pepagi. sekian jugak :)

EFEO said...

tomeynye dia. hehe.

athirahmazlan said...

EFEO: Alololooo sesaje je menggedik ni.haha tq. Selamat bercuti yeww!hikkk

NorFarahin@aien said...

hai awop shommel
kesengsaraan exam da berakhir la..huu
result jew yg blom pasti lg cmne
ahakss
xyah pk lagi
wt skit pale jeeee
yg pntg skunk @home..heaven gler kan
epy holiday!
cmat memanfaat kn cuti yeee
:))

*makang tdoq jelaaa kter..nk kije xde yg nk bg..huuu:P

athirahmazlan said...

@Ain: wahahaha! betul tu. selamat bercuti ain! :)