nuffnang

Monday, March 5, 2012

Waktu Dulu: Biar Gambar Bercerita

Assalamualaikum dan selamat hari Selasa



AWAS. INI ADALAH ENTRI PANJANG & BANYAK GAMBAR.




Zaman semua kurus-kurus.ngahahah!


Okay. 
Tadi masa blogwalking tetibe je ter-klik "New Post".
Tet! Padahal memang saja nak buat entri pun.
Rasa macam nak cerita pasal kenangan dulu-dulu.
Tapi kannnn...semester nih
assignment/kerja khusus/amali
banyak gila.
Tapi kami siswa guru tetap tabah.
Sebab dah biasa bergelumang dengan tekanan.
Tiap-tiap sem stress. 
Stress dengan takde air,
Stress dengan harga makanan mahal,
Stress dengan keje yang tak habis-habis.
Kalau stress tu memang tiap-tiap sem lah. Eh?haha.


Tapi kalau takde elemen stress tu hidup kita takde lah warna-warninya. Ye dak? :)






Tn Haji Idris Salleh.
Tuan tutor dari PPISMP SEM 1 - PISMP SEM 2 ( 2 tahun setengah )




Sekarang dah dua tahun setengah belajar dekat sini.
Tutor pun dah bertukar.
Puan Rosmani sangat sporting & happening!
Untung sungguh kami bakal cikgu PSV.
TERIMA KASIH PUAN.
Institut Pendidikan Guru Kampus Dato' Razali Ismail memang awesome!
Walaupun selalu kutuk IPG sendiri.hehe
Bersama-sama berkongsi pengalaman manis, masam, pahit,kelat,
 masin, wangi, busuk, best, tak best, sedih, seronok.
Banyak kenangan. Sungguh.

Puan Rosmani Ali.
Puan tutor sekarang.
p/s: Sorry puan. Ni je gambar paling comel yang ada dalam laptop saya.hehehehe :P



Ada orang cakap usia pengenalan dua tahun tu dah cukup
nak kenal kawan-kawan kita, tapi saya tak. 
Dua tahun masih belum cukup.
Mesti nanti masing-masing rindu.

Rindu apa???

Rindu nak gaduh.
Rindu nak menganjing.
Rindu nak gelak kuat dalam kelas.
Rindu menyakat kawan.
Rindu nak sentap-kan kawan.
Rindu nak raba (haha).
Rindu nak gurau dengan lecture.
Rindu buat BIG.
Rindu sambut birthday sama-sama.
Rindu pegi pasar malam berjemaah.
Rindu buka puasa sama-sama.
Rindu buat pameran.
Rindu gotong royong kemas kelas.
Rindu jadi AJK dalam kelas.
Rindu main badminton malam-malam.
Rindu buat assignment last minute.
Ah, banyak lagi lah... rindu-rinduannya.haha sila muntah.



Penambahan Ahli dalam keluarga PSV.
Umzarul Fatihah Umar ( tudung merah )

Penambahan Seorang lagi keluarga dalam PSV.
Nur Izyani Yamin (tengah).

Agak-agak kak yani sambung blajar lagi tak? -__-


Oh, belum sedia.


Cuti2 Malaysia! Yeahhhh!




PPISMP PSV Semester 1



>_<



 SEKIAN. TAKDE GAMBAR DAH. 

*******************************


Eh? apesal rasa sedihsayu je nih? 
Adakah sebab duk menaip campur dengar lagu Leona Lewis-Yesterday?
:'(



Nota Jari: Tadi dapat berita ada super senior baru meninggal. Dulu pernah sekali chatting dengan arwah. Mari sedekahkan Al-Fatihah. Semoga roh allahyarham ditempatkan dalam kalangan hamba-Nya yang soleh.  Al-Fatihah.




5 comments:

lynnz said...

cuti-cuti mlaysia mane tuhh? ^_^

athirahmazlan said...

Ntoh. mane eh?haha! :P

Cik Suraya said...

tuck..spe senior tuh?

athirahmazlan said...

Arwah Hazreen. Senior math.

Muhammad Hazwan said...

Baru melawat.... kesian puan rosmani...