nuffnang

Saturday, March 3, 2012

Glup... !


Assalamualaikum dan selamat hari Sabtu 

Apekah reaksi awok-awok semua apabila seorang cikgu sekolah rendah anda bertanyakan soalan yang pelik-aneh-kelakar
Teacher saya ni sebenarnya mengajar saya kat sekolah dulu. Hari tu masa PBS (Pengalaman Berasaskan Sekolah) seminggu kat Sekolah Paloh jumpa lagi teacher Azma nih. Seronok.

By the way,baru tadi dapat mesej nih kat facebook. Terkezut mak nyahhhhh~haha 

Let's cekedottt! Hewhewhew
























Tak payah refresh. Memang saje tak letak gambar pun.kih3



















Err..er..skroll lagi yeaaa..hehe















TADAAAAAAA~










Tetttttttttttttttttttttttttttt!haha Speechless kot. Ade jugok eh style tanya gini? Pestime buleh soalan gini sebab tu upload kat blog.ngahaha!

***********************************************************


@Ishh.cane la teacher Azma nih boleh tanya saya soalan macam nih.Adoi

@ Huh? dia nak cari guru yang sopan? Sopan ke saya nih?Adeh  -___-"

@1986? kalau dicampurtoakdarabtolaklagibahagiduaribuduabelas......wow~ muda lagi tu 25 tahun..sebaya dengan my abang Baam.hehe #gatai

@Dia tu keje ape? macam mana rupa dia? orang mana? garang tak?comel?ada muka kebapaan tak? blablablablabla...banyaksungguhsoalan!


Ingin tahu kisah selanjutnya? tungguuuuuu ....~ *tarik nafas panjangpanjang*





5 comments:

EFEO said...

waaa, teruja nak taw kisah selanjutnye :D hehe, anda mmg sopan n tomey.

::WafaIrdina:: said...

wahhh
da ad org merisik daa
untung ny dy
nak sampai seru
hihi~~
:D

athirahmazlan said...

@EFEO: Huhu,..awok lagi sopan..lembut je tengok.. ^__^


@Wafa: Wuuuu..blajar tak abis lagi nihhhh..hehe ^__^

EFEO said...

nampak je lembut, hakikatnya...tak ramai yang tahu,..hehe

athirahmazlan said...

Wow~wow~wow~ mesti ganas nih..haha